هماهنگی کیف و کفش و مقنعه با مانتو شلوار اداری

کیف و کفش ست، برای زمانی مناسب است که شما رنگ‌ها و الگوهای مختلف زیادی برای مانتو و شال خود می‌پوشید و سایر موارد برای خنثی ماندن لازم است. در صورتی که می‌خواهید برعکس این کار را انجام دهید، می‌توان یک مانتوی فرم مشکی یا یک مانتو با یک طرح کاملا ساده بپوشید. بهتر است در این موارد، کیف و کفش را به عنوان لوازمی در بیاورید که نسبت به رنگ مانتویی که پوشیده‌اید، کمی بیشتر به چشم بیاید.
اگر چنین ترکیبی را می‌پسندید، کیف و کفشی با رنگ‌های جذاب یا با طرح‌هایی مانند گل انتخاب کنید.
زیرا این لوازم جانبی در کنار یک مانتوی فرم خنثی، کاملا به چشم می‌آید و تمام توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

اگر عاشق کارهای کلاسیک هستید، سعی کنید خیلی خودتان را محدود نکنید. زیرا در نهایت خسته کننده به نظر می‌رسید. همیشه خطر کمی وجود دارد که کفش و کیفی که برای مانتو خود انتخاب می‌کنید، شما را پیرتر نشان دهد. به نظر می‌رسد که بسیاری از زنان درک کافی از این موضوع ندارند و تمام توجه خود را روی مانتو و شال خود متمرکز می‌کنند و لوازم جانبی را فراموش می‌کنند. اگر یک مانتو کلاسیک را انتخاب کرده‌اید، سعی کنید با لوازم جانبی مثل کیف و کفش خود بازی کنید. با شجاعت به دنبال رنگ‌ها، الگوها، پاشنه‌ها و هر چیز جالب و خارج از محدوده باشید. با یک پیچ و تاب متفاوت و جسورانه، می‌توان رنگ‌ها را به راحتی با هم تطبیق داد.
آماده استثناها باشید

همیشه استثناهایی در قوانین وجود دارد که اشکالی ندارد. گاهی اوقات، زیباترین کفش‌ها و کیف همراه آن‌ها را پیدا می‌کنیم که فقط آن‌ها را دوست داریم و خرید آنها اشکالی ندارد. اما اگر شما، کیف و کفش را با هم می‌خرید، حتما به این معنا نیست که باید آن‌ها را با هم بپوشید. بلکه می‌توانید از ترکیب کیف و کفش جدید خود، با کیف و کفش‌هایی که از قبل داشتید، استفاده کنید. شما می‌توانید، به راحتی این لوازم را با هم مخلوط کنید و مطابقت دهید و به راحتی آن‌ها را با مانتویی که می‌پوشید تنظیم کنید.

 

رنگ مشکی

را می‌توان با هر رنگی ست کرد بنابراین اگر رنگ لباس شما زرد زرشکی ‚کرمی روشن‚ و …. است می‌توانید در کنار آن از رنگ مشکی  استفاده کنید.

 

 

 رنگ آبی 

شما رنگ لباس آبی کمرنگ را می‌توانید با مقنعه در رنگ‌های بادمجانی، زرشکی و سفید  طلایی ست کنید.
علاوه بر این موضوع رنگ لباس آبی پر رنگ را هم می‌توانید با مقنعه در رنگ‌های مشکی، زرد، طوسی و قرمز ست کنید.

رنگ طوسی 

همانطور که می‌دانید رنگ طوسی، خنثی است اما این رنگ در طیف‌های طوسی تیره، نقره‌ای روشن، دودی، بژ و سربی تقسیم بندی می‌شود.
اگر شما این رنگ را به تنهایی به کار ببرید استایلی روزمره خواهید داشت اما اگر رنگ طوسی را با رنگ‌های قرمز، آبی تیره، زرد، صورتی و سبز ست کنید تیپ و استایلی زیبا و خاص خواهید داشت.

ترکیب قهوه ای و مشکی

قهوه‌ای و سیاه، سایه‌هایی هستند که در تابستان و زمستان بی‌انتها هستند. به نظر می‌رسد انتخاب یک کیف و کفش یک‌رنگ کاملاً مناسب باشد. به علاوه می‌توان از آن‌ها به صورت جداگانه نیز استفاده کرد. قهوه ای و مشکی، دو رنگ اساسی به شمار می‌روند و به شما فرصت اشتباه نمی‌دهند. چرا که هرگز نمی‌توانید لوازم جانبی زیادی از هر کدام از این دو رنگ داشته باشید. علاوه بر این، بهتر است از چرم مرغوب ساخته شده باشند. این رنگ‌ها از مد نمی‌افتند و سال‌های سال می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین با اکثر مانتوهای فرم، ست می‌شوند. به همین دلیل، ارزش این را دارند که مبلغ بیشتری برای خرید آن‌ها هزینه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.