نکات بسیار مهم در انتخاب مانتوشلوار اداری

1. قد مانتوشلوار
قد مانتو باید تناسب کامل با قد شما داشته باشد و با در نظر گرفتن قد خود، مانتو را انتخاب کنید. اگر چاق هستید بهتر است مانتو اداری با قد بلند بپوشید. اگر قد کوتاهی دارید مانتو با برش‌های عمودی خرج کار، باعث بلند قدتر نشان دادن شما می‌شود.

2. جنس پارچه مانتوشلوار
چنس پارچه باید نخی یا حداقل با درصد بالایی نخ باشد. این دسته از پارچه‌ها باعث ایجاد حساسیت پوستی نخواهد شد و تعریق روی لباس ایجاد بوی نامطبوع نمی‌کند.

3. سایز مانتوشلوار
مانتو اداری تنگ انتخاب درستی برای پوشش شما نیست. کار در هر محیط کاری و شرایط کاری همیشه همراه با فعالیت است؛ حتی اگر پشت میزنشین باشید یا حتی اگر اصلا فعالیت بدنی نداشته باشید. لباس کار باید راحت و سایز مناسب داشته باشد.
پارچه نخی یک خصوصیت دیگر هم اگر داشته باشد به کیفیت کار بیشتر می‌افزاید و آن هم کش‌دار (لایکرا) بودنش است مخصوصا کش دو طرفه.

4. انتخاب مانتو شلوار اداری بر اساس فصول سال
در فصل بهار و تابستان که هوای بسیار گرمی را تجربه میکنیم بهتر است در انتخاب نوع پارچه مانتو شلوار اداری از جنس : نخی و بزیاق استفاده شود پارچه های نخی دارای خصوصیاتی هستند که هوا در داخل آنها تردد هوا بیشتر میباشد
در فصل پاییز و زمستان که هوای سردی را تجربه میکنیم بهتر است از پارچه های فاستونی و کرپ و پارچه های گرم بالای بزیاق و پیردوپل استفاده شود

5. مجموعه آنیتا فرم شما را در تمامی مراحل انتخاب و خرید با افتخار حمایت و پشتیبانی خواهد کرد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.