چرا باید در محیط کار مانتوشلوار اداری بپوشیم؟

آنیتا فرم


مانتو اداری امروز به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌های کارمند تبدیل شده است، اینکه در محیط کار چه لباسی بپوشیم
و مدل مانتو شلوار اداری‌ام چگونه باشد تا هم در طول ساعات طولانی کار احساس راحتی داشته باشم
و هم از نظر زیبایی شناختی، بانویی شیک پوش و آراسته به نظر بیاییم

شاید تا به امروز برای رفع این دغدغه و پیدا کردن یک مانتو اداری شیک بسیار جستجو کرده باشید، چه پیاده‌روهایی که ویترین به ویترین طی کرده‌اید و چه صفحاتی مجازی که مورد به مورد دیده‌اید تا بالاخره آن چیزی که از مانتو اداری مدنظر دارید را بیابید اما غالبا نتیجه به اندازه تلاش‌تان مناسب نبوده است.
اینجا باید نوید یک خبر خوش را به شما بدهیم که بالاخره با خرید از مجموعه آنیتا فرم از این پس برای شما ساده و آسان خواهد بود. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا از خواندن پیشنهاد ما شگفت زده و خوشحال شوید.
چرا مانتو اداری اهمیت دارد؟
امروزه بسیاری از ادارات برای پوشش بانوان و کارمندان پوششی رسمی و یک شکل در نظر گرفته‌اند که ترکیبی از مانتو شلوار اداری به صورت ثابت است. البته هستند برخی ادارات و محیط‌های کاری که پوشش بانوان را با حفظ قواعد آزاد گذاشته‌اند تا آن‌ها به دلخواه خودشان لباس بپوشند.
اما با این حال برخی از بانوان ترجیح می‌دهند که پوششی رسمی و بر خلاف روزمره داشته باشند تا با حفظ ظاهر مناسب خیلی رسمی و شیک و با یک مانتو اداری مناسب در محل کار حاضر باشند.
این بانوان به این صورت، شخصیتی جدی و مستحکم برای خودشان در نظر دیگران ترسیم می‌کنند که هم برای ارباب رجوع و هم برای مدیران اداره بسیار خوشایند است.
پوشیدن مانتو اداری می‌تواند منفعت‌های زیادی برای کارکنان ادارات و کارفرمایان آن‌ها در پی داشته باشد که در ادامه به برخی از این منافع اشاره می‌شود.
می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما شود. قطعا تهیه یک یا دو مانتوی ثابت برای انجام کار و حفظ نظافت آن از خرید تعداد بالای مانتو برای حفظ تنوع بسیار به صرفه‌تر خواهد بود.
اگر بنا باشد هر روز با یک لباس جدید در محل کار حاضر شویم، جدای از صرف هزینه مشخص نیست چقدر از ذهن خودمان را باید صرف پاسخ به این دغدغه کنیم. اینجاست که انتخاب یک یا دو مدل مانتو اداری مناسب می‌تواند این دغدغه را از ذهن شما دور کند.
محل کار، شوی لباس نیست که بخواهیم هر روز با لباسی تازه به آنجا برویم تا دست آخر محیط انقدر جلوه‌ای صدرنگ پیدا کند که تمرکز دیگر کارمندان را هم بهم بریزد. کارفرما هم از کارمندش فعالیت درست و خروجی مناسب ضمن حفظ آراستگی می‌خواهد. به تعبیری مانتو اداری شیک پرستیژ اجتماعی را افزایش می‌دهد.
پوشیدن مانتو اداری به صورت یکپارچه و یکسان می‌توان در برندسازی شرکت‌ها هم موثر باشند. کارکنان یکدست و شیک پوش؛ چه خانم و چه آقا، نمایشگر دیسیپلین و نظمی خاص از شرکت در ذهن مراجعه کننده خواهند بود.
برای خرید مانتو اداری جدید باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
خرید یک لباس تازه و به صورت خاص مانتو اداری نیازمند توجه به نکات مهمی است که می‌تواند نتیجه خرید شما را صد برابر بهتر کند. پس به نکات مهمی که در این زمینه ذکر می‌شود توجه بفرمایید.


♦ قد مانتو اداری ♦
قد مانتو، یک نکته بسیار مهم در مانتو اداری شیک شماست. مانتو اداری باید قدی مناسب داشته باشد به طوری که نه خیلی بلند باشد تا پوشیدن مانتو شلوار اداری برای شما دست و پاگیر باشد و نه آنقدر کوتاه باشد که جلوه نامناسبی ایجاد کند. البته برای خانم‌هایی که کمی چاق هستند، بهتر است مانتو قدری بلندتر و به شکل راسته باشد.

♦ ترفندهای دلخواه ♦ به یاد داشته باشید اگر مانتو اداری را خودتان انتخاب می‌کنید می‌توانید ترفندهای جالبی را هم سوار کنید. مثلا اگر دوست دارید بلندقد به نظر برسید، می‌توانید مانتوهایی با طرح راه راه یا دیپلمات را انتخاب کنید.
♦ سایز مانتو اداری ♦
درباره سایز و مدل مانتو اداری مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نکته در ذهن خود شماست. فقط کافی است هنگام خرید مانتو اداری جدید به یاد بیاورید که فعالیت در محیط کار امری ساده نیست و گاهی تحرک زیادی به همراه دارد. پس مدل مانتو اداری و سایز آن باید طوری انتخاب شود که برای پوشیدن آن راحت باشید.
بهتر است برای هر شکل و مدل مانتو اداری از پارچه‌های نخی و البته اندکی هم کشی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.